• Žao nam je, ovaj proizvod se ne može kupiti.

IIUVO znači užitak ili zadovoljstvo. Jednostavna zamisao, ali od velikog značaja. Naši mirisi izravno su bazirani na iskustvu, ispunjeni emocionalnom rezonancom; spajaju sjećanja. Funkcija i estetika su temelj iz kojih gradi, postavlja pozornost na mirisnu notu, gdje se eksperimentira. Takav pristup uzima vrijeme, ali strpljenje, poput najboljeg parfema, se nagrađuje.
Priča počinje slučajnim susretom utemeljitelja Tomi Ahmeda i Lea Gibbona u Londonu, koji su otkrili zajedničku fasciniranost snažnom sposobnošću parfema da izazove emocionalnu memoriju. Sin cvjećara Leo je tako stvorio IIUVO, prvi miris koji se zalaže za dječju memoriju radionice vlastite majke. Tomi i Leo su uspjehom došli do statusa nekih od najprestižnijih svjetskih parfema. Postupno, IIUVO je postigao međunarodno priznanje i ugled kroz stvaranje rječitih, emotivnih mirisa s trajnom rezonancom punom osobnosti.